Drogowcy z Olsztyna będą korygować niektóre zasady związane z funkcjonowaniem Strefy Płatnego Parkowania.
Problemy z niewłaściwie zaparkowanymi autami można rozwiązywać nie tylko siłowo. Czytelnicy "Wyborczej" wskazują, jakie metody można zastosować w Olsztynie.
Aby znaleźć wykonawcę tej drogi trzeba było prawie dwukrotnie zwiększyć budżet inwestycji. Udało się to w trakcie ubiegłorocznej kampanii wyborczej.
Docelowo cała droga nr 16 z Olsztyna do Ełku ma mieć standard ekspresowy. Do tego trzeba budowy nie tylko nowych odcinków, ale także modernizacji istniejących.
Obiekty infrastruktury drogowej to wdzięczne podłoże dla wszelkiego rodzaju twórców sztuki ulicznej, a w zasadzie drogowej. Niektórzy kierowcy uważają, że wandalizm przybrał stanowczo zbyt duże rozmiary.
- Boli mnie fakt, że gdy w końcu drogowcy zabrali się za to niebezpieczne przejście, zrobili to nieudolnie - mówi mieszkanka olsztyńskiego Pojezierza.
Miasto naprawia wiadukt na olsztyńskie Zatorze, jednak nie rozwiązuje to w pełni problemów komunikacyjnych związanych z połączeniem północnej i śródmiejskiej części Olsztyna.
Odwożę dziecko do szkoły i szczerze mówiąc nie wiem, jak to zrobić, żeby nie narażać się na mandat - martwi się jeden z rodziców.
Nasz czytelnik jest oburzony, że on i jego syn zostali wyproszeni z autobusu miejskiego w Olsztynie. Powodem było to, że mieli ze sobą dziecięcy rower.
Do przetargu na dostarczenie nowych tramwajów dla Olsztyna zgłosiły się dwie firmy - CSI Invest spod Grudziądza, oraz SAATZ z Warszawy. Jakie pojazdy proponują i czy miasto na nie stać?
We wrześniu należy się spodziewać otwarcia tunelu łączącego okolice dworca z Zatorzem w Olsztynie. W praktyce będzie to jednak tylko fragment przejścia, bo kolejarze z PKP S.A. nie zdążyli ze swoją inwestycją.
Budowa parku rozrywki pod Olsztynkiem w teorii ma przyciągnąć setki tysięcy turystów. Do tej pory mało kto zastanawiał się jednak, jak przełoży się to na komunikację w mieście. Postanowiliśmy to sprawdzić.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad po raz kolejny przesunęła terminy związane z planowaniem obwodnicy północnej Olsztyna.
Linia PKP z Warszawy, przez Łomżę do Pisza, Orzysza i Giżycka na Mazurach zatwierdzona w oszczędnościowej wersji. Najpierw kolejarze przywrócą ruch na istniejących odcinkach za Ostrołęką na styku województw mazowieckiego i podlaskiego.
Przeprawy łączące Śródmieście Olsztyna z Zatorzem mają strategiczne znaczenie dla układu komunikacyjnego miasta. Właśnie zaczyna się remont wiaduktu w ciągu ul. Limanowskiego.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.