Wiadukt nad torami na Tracku ma zostać oddany do użytku dopiero w 2026 roku. Wcześniej wykonawca zapowiadał, że upora się z nią do końca tego roku.
Olsztyński ratusz od lat szuka lokalu dla urzędów, które chciałby wyprowadzić z ul. Knosały. Atrakcyjna kamienica była do wzięcia, ale Powiat zadziałał sprawniej.
Polska będzie jednym z nielicznych krajów w Europie, gdzie dostępne będzie kilkadziesiąt tego typu urządzeń - zapowiada rzecznik drogowców.
Ekolodzy mają nadzieję, że gigantyczny park rozrywki planowany w sąsiedztwie cennych przyrodniczo terenów w ogóle nie powstanie. Dzięki ich determinacji droga do inwestycji wydłuży się.
Nawet po śmierci, jeszcze przez lata przyczyniamy się do produkcji śmieci. W Olsztynie już wkrótce zostaną udostępnione "pola pamięci", na których pochówki będą ekologiczne i anonimowe.
W centrum dystrybucyjnym Zalando pod Olsztynkiem pracuje ok 2 tys. osób. Załogę zatrudnia operator zewnętrzny - firma FIEGE i to z nią związkowcy weszli w spór.
Ta inwestycja ma znacznie poprawić standard drogi łączącej Olsztyn z obwodnicą i S51.
Samorząd Warmii i Mazur chce inwestować przeszło 90 mln zł w infrastrukturę mającą na celu zwiększenie atrakcyjności turystycznej regionu, ale także ochronę jego walorów przyrodniczych.
Olsztyńscy radni zdecydowali o przystąpieniu do opracowania planu zagospodarowania dla ok. 200 hektarów na Redykajnach. Ma on objąć teren w pobliżu planowanej ulicy Nowobałtyckiej.
- Najwięcej na rządowych programach dopłat do kredytów mieszkaniowych zarabiają banki - uważają deweloperzy z Olsztyna.
Wschodnie Mazury otrzymają połączenia kolejowe w ramach Rail Baltica. PKP PLK informuje o efektach prac w Ełku. Docelowo to miasto będzie lepiej skomunikowane z Warszawą niż Olsztyn.
Nasz czytelnik ze zdumieniem zauważył, że uszkodzony kilka miesięcy temu most na Kortowie wciąż jest zamknięty i nikt go nie naprawia. Co stoi na przeszkodzie?
Ile zapłacimy za przewozy olsztyńskiej komunikacji miejskiej w tym roku? Dużo więcej niż w ubiegłym, ale w nadchodzącym będzie jeszcze drożej.
PKP to świat, w którym nawet zadania pozornie proste zajmują wiele miesięcy i niejednokrotnie kończą się klapą. W tym przypadku chodziło o zwykłą regulację zegara.
W Olsztynie mamy dwóch przewoźników miejskich i na razie tak powinno pozostać. Przygotowują się oni do zmian związanych z koniecznością wprowadzania bezemisyjnego taboru.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.