Olsztyńskie tramwaje będą mogły w przyszłości przejechać część trasy dzięki elektryczności wyprodukowanej dzięki instalacji fotowoltaicznej.
Priorytetem drogowców jest doprowadzenie do końca programu budowy 100 obwodnic. Jakich jeszcze inwestycji możemy spodziewać się w 2025 roku?
Pod koniec roku udało się zakończyć procedury niezbędne do rozpisania przetargu na wykonanie 5 km nowej ulicy w Olsztynie.
Jak wygląda Plac Konstytucji 3 Maja w nowej odsłonie? Zapraszamy na krótki spacer i do oceny tego, co powstało w reprezentacyjnym miejscu Olsztyna.
Czy dzięki budowie nowego żłobka na działce sąsiadującej z ulicami Antonowicza i Bukowskiego uda się rozwiązać problem braku wolnych miejsc dla najmłodszych? Urzędnicy zapewniają, że tak.
- Umowa realizowana jest w systemie "zaprojektuj i zbuduj" - informuje rzecznik KWP w Olsztynie.
Nie udało się kolejarzom dotrzymać terminu otwarcia Dworca PKP Olsztyn Główny. Inwestycja miała zostać oddana jeszcze w 2024 roku. Kiedy skorzystają z niej pierwsi podróżni?
Jednym z elementów pomysłu na zagospodarowanie obiektów Koszar Dragonów miała być sprzedaż dużego budynku przy ul. Dąbrowskiego. Architekt wyjaśnia, dlaczego oferta nie jest zbyt atrakcyjna.
Budżet województwa został już uchwalony. Ważną jego część stanowią wydatki na budowę dróg, przewozy kolejowe, autobusowe i transport lotniczy.
Za sprzedaną kiedyś za złotówkę nieruchomość gmina będzie musiała zapłacić miliony. Jednak straty wizerunkowe Szczytna związane z istnieniem "szkarady" były większe. Teraz jest realna szansa na zmianę.
Jest zielone światło dla budowy ul. Nowobałtyckiej w Olsztynie. Wojewoda wydał zezwolenie, na które czekali zwolennicy inwestycji.
W przyszłym roku powinniśmy wreszcie poznać plany przebiegu obwodnicy północnej Olsztyna. Niezależnie od tego, który z zachodnich wariantów obwodnicy zostanie wskazany, to będzie on oprotestowywany przez organizacje ekologiczne.
Urania to jeden z najważniejszych obiektów w Olsztynie. Jednym ze źródeł dochodów ma być zmiana nazwy hali.
Szpital zamierzał kupić robota chirurgicznego Da Vinci, ale w takiej sytuacji inwestycja stanęła pod znakiem zapytania.
Dziki parking w centrum Olsztyna nie doczekał się zagospodarowania, bo wymaga to dużych nakładów. Argumentacja nieco zaskakująca, bo podobna inwestycja pod Manhattanem już dawno się zwróciła i teraz przynosi miastu dochód.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.