Jeden z mieszkańców Olsztyna systematycznie zgłasza strażnikom miejskim przypadki parkowania samochodów na terenie Parku Podzamcze. Mandaty nie są jednak wystawiane. Dlaczego?
Trasa S16 ma być kręgosłupem komunikacyjnym Warmii i Mazur. Jednak tamtejsze samorządy nie chcą jej na swoim terenie. Nie widzą natomiast problemu, jeśli powstałaby u sąsiadów.
Niedawno prezentowaliśmy zdjęcia dworca Olsztyn Główny w nocnej scenerii. Jednak czytelnicy zwrócili uwagę na pewien detal, który wcześniej mógł umknąć uwadze obserwatorów. Teraz stał się on wręcz przedmiotem kpin.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad pochwaliła się skutecznością inwestycji za 10 mln złotych.
Kolejarze z PKP PLK właśnie pochwalili się nowym rozkładem jazdy, który skraca czasy przejazdu do wielu miejscowości. Jak na tym tle wypada Olsztyn?
Drogowcy z Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie nie zwalniają tempa i przygotowują się do podpisania kolejnej ważnej umowy na inwestycję komunikacyjną dla Warmii i Mazur.
Podróżni zastanawiają się, jak to możliwe, że wejście na peron zagradzają im rogatki, podczas, kiedy kierowcy mogą jeszcze przejeżdżać przez pobliski przejazd. Zdziwienie okazuje się jednak nie na miejscu.
Niedawno drogowcy udostępnili 13 km. drogi ekspresowej S16 na Mazurach. Plany są jednak dużo bardziej ambitne, choć nie będą łatwe do realizacji.
Przez wiele miesięcy z zaciekawieniem spoglądałem na stojący nieopodal olsztyńskiego ratusza sygnalizator owinięty czarną folią. Wreszcie zapytałem urzędników o to urządzenie.
Coraz bardziej zaawansowane są prace przygotowawcze do przebudowy drogi łączącej Olsztyn z lotniskiem regionalnym w Szymanach.
Czasem obiekty architektoniczne prezentują się lepiej po zmierzchu niż w świetle dnia. A jak jest w tym przypadku?
Od początku 2024 roku mieszkańcy Olszyna mogą korzystać już z pięciu linii tramwajowych. Kiedy w Olsztynie pierwszy raz mówiono o reaktywacji tramwajów, mieszkańcy przyjmowali to z przymrużeniem oka.
Gdyby plany dotyczące CPK zostały zrealizowane, to z mazurskiego Giżycka pociąg do stolicy jechałby krócej, niż na trasie Olsztyn-Warszawa.
Pięciolatek i jego ojciec musieli wysiąść z olsztyńskiego autobusu, bo mieli ze sobą dziecięcy rowerek. Teraz Zarząd Dróg i Transportu w Olsztynie ostatecznie wyjaśnił sprawę.
Trwa budowa drogi krajowej nr 65. Drogowcy poinformowali właśnie o osiągnięciu pierwszego tzw. kamienia milowego tej liczącej prawie 14 km inwestycji.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.