Więcej
    Komentarze
    moze czas na kolej miejską czy obwodową jak ma to miejsce w Łodzi czy Warszawie
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    "Ale najważniejsze, że ta inwestycja pozwoli także zbudować trzy kolejnego przystanki" Polska język, trudna język.
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    Ja też zastanawiam się, po co przystanek na Dajtkach, czy robiono jakąś ankietę wśród Dajtkowiczów, czy ktoś z nich będzie korzystał z tego przystanku. Każdy z ich ma samochód, czasem trzy, a nie sądzę, by co dzień jezdzili pociagiem do pracy (dokąd). Pozostaje więc pytanie : po co to komu ? Łatwo wydac kasę, ale w tak bezmyślny sposób, to szkoda. Lepiej dokończyć ścieżkę rowerową na Dajtkach. Oj, ktoś strasznie chce zarobic kaskę forsując kiepski pomysł...
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    budowa przystanku na Dajtkach to przejaw kompletnej megalomani żeby nie powiedzieć kretynizmu. Kto normalny (mieszkaniec lub przyjezdny) będzie gonił na Bławatną jeżeli ma do dyspozycji komunikację miejską, która dowiezie go pod dworzec zachodni czy głowny. No chyba że powstaną dodatkowe linie autobusowe na Dajtkach podwożące pod nowy dworzec. A może od razu tramwaje na Dajtkach?
    @bkgazeta Wracaj na forum swojego elblongowa i tam wylewaj swoje zale
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @bkgazeta przystanek kolejowy to nie dworzec....inwestycje PKP niestety często są robione bez żadnych analiz lub te analizy nie są brane pod uwagę. Np. Olsztyn Główny - ludzie chcieli pozostawić obecny budynek - jedynie go odnowić, wyremontować, wprowadzić nowe funkcje , PKP zrobi nam modułowy - jak w Nasielsku, Mławie, Ciechanowie...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @ol_patriota radzę włączyć myślenie
    już oceniałe(a)ś
    0
    1