Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Czego jeszcze oczekujemy od kandydata/kandydatki?

Wykształcenia minimum średniego oraz wysokiej kultury osobistej i bardzo dobrej organizacji pracy. Szukamy osoby komunikatywnej i umiejącej pracować w zespole. Zależy nam, aby była zaangażowana i przejawiała inicjatywę w działaniu. Mile widziane zainteresowanie i chęć kontynuacji kariery w branży nieruchomości komercyjnych.

Czym będzie się zajmować?

Przede wszystkim profesjonalną obsługą biura administracji Galerii Handlowej, a co się z tym wiąże koordynowaniem kalendarza i korespondencji Dyrektora Galerii Handlowej oraz organizacją i koordynacją jego spotkań. Asystent/asystentka będzie także wspierać współpracę Dyrektora Galerii Handlowej z Asset Managerem, nadzorować prawidłowy obieg dokumentów i informacji. Poza tym będzie tworzyć raporty i zestawienia, zajmować się ewidencją, opisywaniem i obiegiem faktur, archiwizowaniem dokumentów oraz monitorowaniem zaopatrzenia biura. Do obowiązków na tym stanowisku będzie należeć także przyjmowanie korespondencji przychodzącej do firmy, rejestrowanie jej i przekazywanie odpowiednim pracownikom oraz odpowiedzialność za terminowy i prawidłowy obieg dokumentów.

Poza pracami biurowymi obowiązkiem asystenta/asystentki będzie dbanie o pozytywny wizerunek Galerii Handlowej. Będzie to wymagać odpowiedniej organizacji pracy związanej z budowaniem relacji z najemcami i interesantami oraz udzielaniem informacji partnerom wewnętrznym i zewnętrznym.

Asystent/asystentka będzie współpracować z Dyrektorem Galerii Handlowej w zakresie planowania budżetu Biura Administracji, przygotowania regularnych konkursów ofert na usługi biurowe, kontrolą, analizą i optymalizacją budżetu Biura Administracji. Będzie także wspierać Dyrektora Galerii Handlowej w nadzorze nad firmami serwisowymi obsługującymi Galerię Handlową, m.in. ochroną i firmą sprzątającą.

Co oferujemy?

  • Pełen etat na umowę zastępstwo
  • Pracę w różnorodnym zgranym zespole w firmie #1 na światowym rynku nieruchomości komercyjnych
  • Prywatną opiekę zdrowotną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Platformę MyBenefit
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Płatny program poleceń dla pracowników
  • Biuro w atrakcyjnej lokalizacji w Olsztynie
  • Szeroki zakres profesjonalnych szkoleń i możliwości rozwoju
  • Udział w imprezach sponsorowanych przez CBRE

Zapraszamy do rekrutacji online: https://www.galeria-warminska.pl/pl/oferty-pracy#show

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.