W piątek mieszkańcy Olsztyna pierwszy raz mieli okazję zobaczyć na ulicach nowy turecki tramwaj zbudowany dla Olsztyna. Wcześniej jeździł tylko nocą.
Im lepiej, tym gorzej? Choć o poranku pogoda była znakomita, to w Olsztynie doszło do bardzo groźnych zdarzeń.
Generalna Dyrekcja Dróg wybrała wykonawcę projektu i budowy odcinka drogi ekspresowej S5 koło Ostródy. Ten fragment trasy połączy Warmię i Mazury z autostradą A1.
Zarażony koronawirusem mężczyzna jechał rejsowym autokarem z Niemiec na trasie w stronę Polski północnej. Warmińsko-mazurskie służby sanitarne sprawdzają, czy w pojeździe nie było mieszkańców regionu.
Sygnalizacja postawiona w miejscu, gdzie kończy się obwodnica Olsztyna, ma ułatwiać życie kierowcom, którzy wyjeżdżają z dróg podporządkowanych. Tych, którzy jadą ekspresówką nadal jednak często zaskakuje.
Przedstawiciele Forum Rozwoju Olsztyna rozważają, czy zaprzestać starań o uratowanie budynku dworca Olsztyn Główny. Nadal przysługuje im jednak możliwość odwołania się od wyroku. Co powinni zrobić?
Jak poinformowały służby drogowe, na drodze krajowej nr 63 w Węgorzewie zderzyły się cztery samochody osobowe.
Straż miejska w Olsztynie coraz chętniej korzysta z blokad na koła samochodów, których kierowcy łamią przepisy.
Urząd Marszałkowski wskazał kilka projektów w ramach programu Kolej Plus. Który z nich ma największe szanse na realizację?
Docelowo do dyspozycji użytkowników w Olsztynie ma być kilkadziesiąt elektrycznych hulajnóg. - Hulajnoga to styl życia - mówi pomysłodawca wypożyczalni.
- Kompleks dworcowy to żaden zabytek, to ruina - Rafał Twarowski, prezes spółki Retial Provider, która w miejscu istniejącego dworca PKS planuje budowę galerii, komentuje decyzję odmawiającą wpisania tego obiektu do rejestru zabytków.
Drogowcy rozpisali właśnie przetarg, by znaleźć firmę, która obsługiwać będzie Olsztyński Rower Miejski. Liczą, że system zostanie w tym roku uruchomiony szybciej, bo jeszcze w kwietniu.
Sprawa dotyczy linii nr 121, która z podolsztyńskiego Bartąga dojeżdża do ul. Cementowej. Zdaniem części pasażerów jej trasa jest zbyt długa.
Wojewódzki Sąd Administracyjny rozstrzygnął w praktyce jakie będą dalsze losy dworca głównego w Olsztynie. Kończy to wieloletnią batalię o ten budynek.
W związku z planowaną budową linii tramwajowej w Olsztynie trzeba będzie wyciąć ponad 1,1 tys. sztuk drzew. Ratusz przedstawił plan nasadzeń zastępczych.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.